ще
згорнути
Усі статті номера
стаття 7 із 23
Не прочитано
18
вересень 2019року
організація діяльності
медична реформа

Стартував електронний реєстр лікарняних: до чого готуватися роботодавцям

У квітні 2019 року Уряд затвердив порядок організації та ведення електронного реєстру листків непрацездатності, запровадження якого проанонсував два роки тому. Наприкінці серпня ПФУ повідомив, що страхувальники та застраховані особи вже можуть скористатися сервісом через вебпортал відомства. Тож які відомості можуть отримати страхувальники й чи потрібно працівникам надалі приносити паперові листки непрацездатності?

Світлана Лістрова, експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Пенсійний фонд анонсував старт роботи електронного реєстру листків непрацездатності. Експерт журналу «Головбух: Медицина» розповість, яку інформацію зможе отримати страхувальник та чи можна відмовитися від паперових листків непрацездатності.

Як наповнювати бюджет медзакладу: нові рекомендації МОЗ
№ 18, 2019
Осіннє переведення часу — у графіках і табелі лікарні: живі зразки